Karriärsbyte.

Hörrni! Jag har spännande nyheter! Jag har nämligen bestämt mig för att byta bana här i livet.
 
Det här kommer kanske inte helt oväntat, med tanke på hur talangfull jag är och så. Jag ska nämligen bli KONSTNÄR!!!! Först tänkte jag att jag skulle bli Paintkonstnär, men det är nog dags att gå vidare nu.
 
Jag vet vad ni tänker. "Varför inte Paint?" tänker ni. "Du som har skapat så många vackra mästerverk där."
 
Jag vet. Visst är det så. Men känns inte Paint lite 2012? Det nya hippa i konstnärsvärlden 2013 är papper och penna, tror jag. Det är skitcoolt och nytänkande. Så därför har jag införskaffat inte mindre än TOLV blyertspennor idag! 
 
Stay tuned liksom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0