Vad?

Här sitter jag i Gnosjö, på pappas hemmakontor, och bloggar som jag brukade back in the good all days. Som jag förstår det så har ni inte saknat mitt uttåg ur bloggosfären allt för mycket då jag upptäckte att jag endast har EN ENDA BESÖKARE OM DAGEN PÅ DEN HÄR BLOGGJÄVELN!!?? 
 
Men till dig som fortfarande läser (mamma?), jag hare bra. Åt nyss en bra bit lammfilé till lunch och mådde som det rovdjur jag är. Slet som brukligt i mig köttet med mina nyvässade hörntänder och avslutade kalaset med en avgrundsrap. Mumma. 
 
Nu ska jag skriva färdigt min debutroman. Jag skulle vilja säga att du snart hittar den i en bokhandel nära dig. Men med större sannolikhet så kommer jag väl bli tvungen att publicera den här i bloggen. För att i alla fall få en läsare. 
 
Anyhoooo, jag bifogar, som vanligt, en webcamad bild på mig själv. Kommer inte riktigt ihåg vad det är för poser man brukar göra så jag kör min gamla klassiska fotomin. "Äkta leende" brukar jag kalla den.
 
Hepåre. Vi får se om vi hörs igen liksom.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, älskade Karin! Du är tillbaka!

2012-10-10 @ 00:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0