Jag börjar bli stor nu. Och lite kaxig.

Förresten så har det kommit till min kännedom att jag har jag ett RIKTIGT fan. Hon heter Frida, är 17 år gammal, och kommer från Göteborg. Och hon tycker att jag är BÄST. Så vi har i alla fall en sak gemensamt om man säger så.. heheheheheehehehe.
 
Det är ganska coolt att ha ett fan ska jag tala om för er. (Jag vet att Linnéas mamma är lite av ett fan också. Och att min morbrors fru tycker att jag är så cool att hon inte kunde låta bli att investera i ett torrschampo, som hon aldrig ens kom att använda, bara för att jag bloggade om det.) Men Frida är ett RIKTIGT fan. För hon är en FRÄMLING!!!! SOM GILLAR MIG!!!! 
 
Idag mår jag. Så atte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0