Newsflash!!!!: UPPDATERING

Nu är det lite allt för många som har påpekat att det är en hel vecka sedan jag bloggade senast. Jag förstår att det är lite frustrerande att jag gör på detta viset och håller er på sträckbänken när det gäller uppdateringar om mitt liv. Men det är lite mycket just nu förstår ni.

Jag måste BÅDE hinna gå i skolan OCH fika. Det är ont om tid som ni ser.
Det är ju två fulltidsarbeten egentligen. Hur jag klarar av det vet jag inte riktigt, men måste man så måste man. Som hon som bajsade i skolan sa.

Just nu har jag i alla fall två minuter över mellan min sedvanliga eftermiddagsfika och kvällens sedvanliga vinfika.

För övrigt så har jag under min ögoninflammation blivit så fäst vid mina glejsogens att jag känner mig lite naken och ointressant utan dem. Hade det inte varit för att jag tycker det är lite obehagligt att alltid ha något i fejset så hade jag kanske haft dem på mig typ varje dag. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0