JAAAaAaaaaaA!

ÄNTLIGEN har blogg.se fattat att det krävs en iphone-app för att jag ska börja blogga igen.

Så med bloggen i mobilen kan vi alla andas ut och livet blev plötseligen lite roligare va? Ja. Det blev det.

Vad upp med mig undrar ni säkert. Jo, det är som såhär att jag äter lite lax. Omega 3, nyttiga fetter och sånt därnt man blir smart av liksom.

Lite gott är det ju i och för sig också. FÖR JAG HAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN LYCKATS MED MIN LAX!!!!

Kan bero på att det också var första gången jag köpte märkeslax. Trots att det sved i lilla kalvskinnsplånboken gick jag med bestämda steg förbi 10-kronors chumlaxen och lade med
darrande händer istället ner ICAs egna laxabitar i shoppingkorgen min. Inte för att göra reklam eller så, jag är jävligt objektiv när det kommer till just lax, men ICAs lax ÄR BÄääÄzZZzt!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0