Hej igen.

Välkomna tillbaka till min eminenta blogg.

När till och med min mor börjar bli bitter för att jag inte uppdaterar min blogg lika frekvent som sig bör, så känner att det är dags att ta mitt ansvar. Jag vill ju inte att det ska vara mitt fel att ni lider brist på underhållning och tycker att livet kanske inte är så värt att leva ändå.

Så nu kör vi här. Och skiter i devote som bara käkar upp mina fabulösa inlägg gång på gång. Shame on you.

Så hur mår er kära vän, jag, då?

Jo, jag har är/har varit superäckligtmegaförkyld. I flera dagar har snoret runnit som utspätt vatten nerför min annars så fräscha överläpp. En missklädsam rodnad har spridit sig under min lilla näsa och jag har hostat upp sega slemklumpar med väldigt funkig kulör.

Nu sitter jag hos min vän Linnéa. Hon stickar och bakar tigerkaka. Kul tant. Ska nog gå hem och snyta mig lite nu.

F1 kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0