Sjukaste grejen!!!

Alltså. Vet ni vad som hände mig igår?? Sjukaste grejen EVER!!! Jag skulle ta ett tuggummi ur min melon-tuggummipåse. Så jag stoppade ner lilla handen i påsen och tog ett litet tuggummi som jag lyckligt placerade på min tungspets innan jag frenetiskt började tugga. Tuggelituggtuggtugg. Ungefär så lät det. Men så upptäcker jag att det inte känns rätt liksom. Det är nåt som inte stämmer. Det tar ett tag innan jag förstår vad som är fel. Men plötsligt går det upp ett ljus för mig. DET SMAKAR INTE MELON!!!! Det smakar banan. FATTA! Det ligger ett BANANtuggummi i min MELONpåse! Såååååå sjukt! Inte sant? Jo, sinnessjukt! Men vad gör man när något sånt händer liksom? Jo. Man tar ett glas vin tänker på något annat. Skål och trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0