Framtidsångest

Vaknade med en sådan ofantlig framtidsångest att jag var tvungen att fälla några små salta tårar i min annars så söta frukostgröt. Framtidens ovisshet gör mig lite lätt illamående och allt annat än Ulrik. (MUNTER!!! HAHAHA!!!)

Ni förstår mig säkerligen inte. Vad har jag att vara orolig för, varför skulle det inte gå bra för en sån fabulös människa som jag undrar ni säkert.

Men bara för att jag driver en framgångsrik blogg med en enorm läsarkrets (bestående av ett tiotal vänner och min mamma. Och linneas mamma, icke att förglömma!) så är det inte säkert att jag egentligen har några andra talanger än att just locka läsare.

Så vad gör man för att Ulrik:a upp sig själv?

Jag valde att ta på mig en push-up bh. Och jag mådde genast mycket bättre.

Lite tillgångar har jag ju i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0