What's up, pussylovers?

Det händer inte så mööe här idag. Jag funderar på att klättra upp på vinden och leta efter festliga saker. Kanske hittar något tufft uppstoppat djur eller någon gammal skrivbok från 40-talet. Who knows, liksom?

Men först ska jag nog träna. Papi har ju nämligen byggt ett litet gym i pannrummet. Så high-tech.



This is it. En studsmatta i ena hörnet. Med en liten extra knorr..



En supersmutsig spegelvägg! Så man kan alltså nästan spana in sig själv medan man står och hoppar upp och ner. AWESOME!

Så där brukar alltså min pappa stå och studsa lite då och då. Vilket är ganska festligt. För ibland så kallar jag honom för Mattan efterom att han heter Mats. Så, han inte bara har en studsmatta, han ÄR ju för fan studsmattan!


Kommentarer
Postat av: Anna

Maila mig på [email protected] så kan vi snacka mer!

2011-01-26 @ 12:03:56
URL: http://annanas.devote.se
Postat av: Sofie

Haha festlig är vad du är!

Och whats uuuuuup, håller du på att få kontrakt med devote.se???? OMG!

2011-01-26 @ 12:14:23
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0