Ooooops..

Min mami har varit ute och surfat på aftonbladets hemsida idag, vilket gjorde mig mycket orolig. Det är inte det faktum att hon är ute på internet och svirar runt som oroar mig, även om jag är lite rädd att hon en vacker dag glider in på facebook och börjar kladda, fast det är väl inte så stor risk egentligen med tanke på hennes begränsade kunskaper.
Anyhooo, det var mer hennes upptäckt som gjorde mig orolig.
Det stod nämligen som sådant att grönt te kan ge leverskador! Nu tänker ni säkert att "det är ju bara om man överdoserar". Men nej då, redan 4 koppar om dagen är livsfarligt! Jag dricker typ 4 hinkar om dagen. Oh my god liksom. Fatta att jag är lite upprörd?? Va, va??
Det är ju typ mitt största glädjeämne och min största hobby, det här te-drickandet. Räcker det inte att jag förstör min lever med alkohol eller?

Yeah, yeah, imorgon ska jag börja dricka kaffe igen. Kanske till och med cappuccino. Hade det haft en gilla knapp så hade ni klickat på den. Flera gånger. Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0