Monday = Funday!

Duschkrämen som jag tvagade mig med imorse luktade inte alls "sweet dreams" som förpackningen så lömskt påstod. Den luktade örtté och biobränsle. Inte helt fel i och för sig, men inte helt rätt heller. Snopet.

Dessutom har mitt hår på eget bevåg antagit en mycket suspekt färg. Lite snopet det med. 

Sen blöder jag som en skottskadad. If you know what I mean. Skulle vilja kalla det för snopet, men det var ju ingen överraskning den här månaden heller, så jag kallar det bara för irriterande.

För att inte tala om att jag försov mig idag! DET var snopet om något. I och för sig hade jag ingen tid att passa, fulltidsledig som jag är.
MEN ÄNDÅ. Jag har ju till exempel en jacka att tvätta och ett paket blodpudding att köpa.

Måste rusa alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0