Leftovers.

Trippade iväg till second hand innan, i isande kyla för att köpa mig något käckt. Fann tre stycken lagom fräscha väskor. Till det fashionabla priset av 65 riksdaler! För allihopa! Mycket nöjd. Så pass nöjd att jag har glömt bort attt tänka på hasselnötter på flera timmar.



Ja. Jag ligger på en död ren.
Ja. Det är ganska mycket döda djur här hemma. Säkert är det någon jävel som fått sätta livet till för att förse mig med nya väskor också.
Ja, det är lite så vi jobbar i min familj. Äta eller ätas liksom.. höhö.

Ni kanske inte riktigt ser hur väskorna ser ut, men det gör inget. För det här är ingen jävla modeblogg.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag var där för ett par veckor sedan och fyndade två väskor för endast 45 kronor! Bra affär det där!....Hihihihi...(....duvetvemjaghärmar...kramizzzz...) kan bara inte låta bli.

2011-01-27 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0