G'natt.

Nu ska jag gå och lägga mig i min systers säng. För det kan jag göra nu när hon inte bor här. Den är mycket skönare än min. Eftersom att jag har min riktiga säng i Kalmar tvingas jag nämligen sova i en avsågad våningssäng när jag är hos mina föräldrar.

Ja, det är sant! Lite tarvligt va?

Anyhooo, imorgon ska jag träffa min gamla vän som har ett barn. Eller min vän är ju inte  gammal, det är  våran vänskap som är gammal.
Och så är det nog en bebis hon har. Inget "vanligt barn" som man tänker när man tänker "barn". Utan ett sånt där extra litet barn. Ja, alltså det är ju en "vanlig" unge. Ingen dvärg eller så. Tyvärr.




Det här är jag och min syster i Egypten. Ja, bilden har inget med inlägget att göra. Men oufiten är ju fräsch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket!!

2011-01-26 @ 23:21:44
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0