Vad jag gör om dagarna.

Så var det återigen dags att skriva ett litet blogginlägg i min blogg. För det är sånt som bloggare gör i sina bloggar. Tydligen.

Ni vill säkert veta vad jag har haft för mig idag så vi börjar där.

1. Jag vaknade av mitt alarm vid halv tio och försökte komma på en anledning till att gå upp överhuvudtaget.
2. Snoozade 20 minuter innan jag kom på att jag skulle träffa Louise vid kvart över tio.
3. Upptäckte att mitt hår var fett.
4. Bestämde mig för att ta en dusch.
5. Åt en kiwi.
6. Fick bråttom.
7. Mötte upp Louise och åkte till Hansa City i ett försök till att shoppa julklappar.
8. Åkte tillbaka till stan med ett par nya kängor till mig och inga julklappar till någon.
9. Åt tio bitar sushi. Räka, lax och rullar. Som vanligt. Varför ändra på ett vinnande koncept?
10. Mådde illa och blev trött.
11. Gick en sväng på stan för att hitta mina ännu ej funna julklappar.
12. Hittade inget och köpte istället ansiktskräm och deodorant till mig själv.
13. Gick hem.
14. Hade fått post. Buffé och Topphälsa. Undrade när fan jag hade börjat prenumerera på Topphälsa egentligen? Hatar den tidningen ju? Kunde verkligen inte minnas och konstaterade att jag förmodligen fallit för någon premie. Hoppas det är nåt bra. Note to self: säg upp prenumeration.
15. Bläddrade igenom skiten på 42 sekunder.
16. Gjorde en kopp kaffe.
17. Wordfeudade lite medan jag tittade på Expedition julklapp och rim & reson.
18. Drack up mitt lite för svala kaffe.
19. Satte på dox. Delfinpojken. Blev lite rörd.
20. Grät en skvätt över mitt eget liv.
21. Tände lite lampor. Det var jävligt mörkt liksom.
22. Loggade in på bloggen.
23. Skriver.

Några frågor på det? Annars hörs vi senare. När jag har gjort något mer festligt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0