Upptagen.

Ligger på mamsens springbok-kudde och smeker den lilla svansen. Har egentligen ej tid att blogga nu när det är jul. Har gjort jättemycket, jättefult julgodis idag och rimmat jättedåliga rim. Det tar sin lilla tid, ser ni.

Är så extremt dålig på att rimma i år!
När min syster uppgivet frågar mig varför jag försöker klämma in "arsle" i vartenda rim och jag som svar suckar och säger att jag önskar att vi vore utvecklingsstörda så vi hade kommit undan med våra tråkiga rim som inte ens rimmar blir jag lite rädd för mig själv.
Rimma är ju min specialité? Vad har hänt? Det är ju min reservplan och fall back career: rimmerska.

Så jäkla bittert när man upptäcker att man är talanglös.

Har asmånga sköna karaktärer till er i mellandagarna. Och en eller annan festlig överraskning. Stay tuned liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0