Söndag. Kväll. Eller natt?

Ligger i sängen med datorn i knät och slösurfar. Upptäcker plötsligt att klockan är halv ett och undrar med skräckblandad förtjusning vad som har hänt med mina sovvanor.

Helgen var en enda röra av fika, vin och känslor. Avslutade den givetvis med den sedvanliga skräckfilmskvällen.

Jag och Linnéa konstaterade att den här terminen för alltid kommer att refereras till som "den där hösten när vi hyrde slut på hemmakvälls skräckfilmer". Eller "den där helgen Linnéa svartlistade inte bara sig själv utan även mig på Filmkedjan.". På något sätt känns det som att det finns ett samband?
Hur som helst så är det jävligt bad ass.

För det är sån jag är förstår ni. Bad ass, alltså.
Ja. Ni hörde mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0