så här är det.

Jag är på otroligt dåligt humör idag. Hela julen känns som ett hån. Man måste gå runt och vara glad och lycklig och mysig och sån där skit. Men jag är arg och vill bara sova.

Det här har faktiskt inte så mycket med tomatkrosset i min bröstkorg att göra. Det har börjat forma sig likt sin ursprungsform igen även om det kanske fortfarande är lite kladdigt och rinnigt sådär.
Det är till och med så pass att jag idag har försökt ta tag i min brist på matvanor. Och senare idag funderar jag på att öppna förra söndagens godispåse.

Fattar ni eller? Jag har haft en välfylld godispåse på armlängds avstånd i mer än en vecka utan att röra den!??
Det. Är. Inte. Sunt.

Men hursomhelst så är jag arg. För att livet är tråkigt och pissigt och regnigt. För att C-uppsatsen är klar och det inte finns någon egentlig anledning till att gå upp på morgonen.

Oj, vad bitter jag är. Jag måste sluta upp med detta! Jag är ju typ jättepositiv i vanliga fall?

Nu bestämmer jag mig för att sluta vara bitter och börja vara glad. För som jag sagt tidigare så är jag ju lite snyggare när jag är glad.

Om ni har tur så kanske ni får träffa min karaktär Karolin inom en snar framtid. Hon kommer från Säffle och är uppriktigt sagt ganska otäck. Går runt med yxa i handväskan och låser in sin mamma på vinden och sånt därnt.

Det kanske inte låter jätteobehagligt. Men hon har underbett också. Och det, det är OTÄCKT.

Kommentarer
Postat av: Britta

Jag gillar att du börjat blogga på riktigt igen Karin!

2011-12-13 @ 16:26:00
URL: http://bperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0