Så att..

Kommer ni ihåg förr i tiden när jag brukade blogga typ fem gånger om dagen?

Hahaha, nu trodde ni säkert att jag tänkte skriva att jag ska börja med det igen. Lurad! Hehehe. Det har jag verkligen inte tid med. Jag har ju för fan inte ens tid att tvätta håret?

Problemet är knappast att jag har för mycket att göra. Istället är det så att jag sover bort all min tid.

Idag hade jag tänkt vända tillbaka dygnet genom att tvinga upp mig själv vid åtta.

Klockan halv ett lämnade jag min varma gosiga säng. (OBS. Syrran har åkt hem så jag har flyttat över till hennes rum. No more spjälor mellan revbenen på mig inte!)

Fail, som man säger på engelska.

Och nej. Det är ingen lampa i bakgrunden. Det är min gloria. För att jag är så godhjärtad och typ helgonlik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0