Och så var det torsdag igen.

Jag besparar er en redogörelse av min händelselösa dag men för er som är intresserade så kan jag bara nämna att den har bestått av sömn, dokumentär och fika. I den ordningen. Och inget mer.
Tänkte följa upp med lite soppa på tetra till middag om en stund. Och en halv flaska rött. Hela kostcirkeln där, ser ni.

Plus att jag har promenarat in till stan och tillbaka idag. Hälsosam dag: check!

Annars så har jag funderat en hel del över min hårfärg idag. Är väldigt sugen på att bli blond igen. Min nuvarande hårfärg är liksom lite ofräsch. Den har samma färg som mina väggar??


Kommentarer
Postat av: hanna

du är en riktig vän. först säger du till mig att ja, det är en bra idé att färga håret i samma färg som din. o sen skriver du på bloggen att ditt hårfärg är ofräsch.

som sagt, en riktig vän.....

2011-12-15 @ 19:32:19
URL: http://korvomus.blogg.se/
Postat av: karin

eeehhehehehehehehehehe....

2011-12-16 @ 12:05:43
URL: http://blogbykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0