Mer fördelar:

Fler fördelar med hjärtesorg är att alla är så otroligt snälla mot mig och säger massvis med gulliga saker hela tiden.

Vilket faktiskt får mig att inse hur fantastiskt jävla bra jag är. Inte för att jag egentligen har glömt bort det. Jag är ju supercool liksom. Men det är alltid trevligt med lite värmande ord.

En annan fördel är att det blir lite roligare att gå ut och festa. Inte för att jag brukar ragga direkt. Och just nu är jag så osugen man kan vara på det. Men det är ju kul att ha möjligheten.

Ännu en fördel är att det är accepterat att vardagsalkoholisera sig litegranna. Nu ser jag fram emot att öppna vinflaskan för fjärde gången den här veckan. Yey!

Nu känner jag att fördelarna nästan väger upp mot nackdelarna. Så nu tänker jag vara glas istället för ledsen.

Mest för att jag är sjukt snygg när jag är glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0