Hej!

Att jag har bloggat allt annat än frekvent den här hösten behöver jag väl knappast tala om för er. Den största anledningen är väl faktiskt att jag har varit upptagen med att vara glad och kär.

Nu har mitt lilla hjärta blivit krossat och det är väl då de största poeterna och konstnärerna jobbar som bäst?
Därför tror jag att det är dags för mig att titta in här lite oftare.

Vi kan väl börja med fördelarna med hjärtesorg. För de finns faktiskt som små ljusglimtar i en annars ganska decemberdyster värld. Jag är inte bara bitter just nu, så ni vet.

För i tiden brukade jag (helt obefogat faktiskt) önska mig en smal och vältrimmad kropp av herr Tomte.

I år kom tomten tidigt. Jag skulle nästan kunna ha magtröja utan att skämmas. Det hade nog krävts en flaska vin först i och för sig. Men ändå.

Jag återkommer med fler fördelar senare. Ska bara komma på dem först.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0