Hääääj!!!!

Idag lyckades jag med konststycket att tvinga upp mig själv ur sängen redan vid kvart över åtta för att tvätta mina smutsiga kläder. Det var kul.

Nu sitter jag i soffan i min jude-t-shirt och känner mig lite stressad. Om några timmar åker jag hem till min lilla barndomshåla och jag måste innan detta både packa och inhandla julklappar.

Plus att jag har gjort det stora misstaget att måla en tavla i oljefärg utan att vara medveten om att det tar FLERA DAGAR FÖR DEN ATT TORKA?? Känns lite sådär att packa ner den i resväskan bland mina nytvättade klädnader?

Jaja. Annars får jag väl gå runt i jude-t-shirten hela julen. Det blir alltså en win-win-situation hur jag än gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0