Bild!

Jag har ju lovat er att ni ska få träffa Karolin. Men hon är så satans svår att fånga på bild den tjejen alltså! Det går rykten om att hennes mamma har tröttnat på henne och att det nu är Karolin själv som är inlåst på vinden. Men så fort hon har klöst sig ut (ryktet säger även att hon har låtit sina naglar växa och försöker forma lillfingernageln likt en nyckel, som kan passa i det lilla hänglås som håller henne på plats.) så dyker hon upp här på bloggen.

Istället så bjuder jag på en bild på mig själv. Den är så mörk att det är svårt att avgöra var jag slutar och soffan börjar. Man kan leka med tanken att jag inte alls slutar och soffan inte alls börjar. Att jag är något slags missformat freak.

Det är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0