Partey!

Igår kände jag att ännu en liten förkylning höll på att smyga sig på mig. En liten luring där. Men, riktigt så lättlurad är jag inte. Jag överlistade det lilla viruset med att pimpla extrakt av röd solhatt eller någon liknande ört hela kvällen. Och hepp hepp så finns det inte längre något som kan hindra mig från att härja skoningslöst i Oskarshamn ikväll. Så jag säger bara ett ord: baluns. Snart är det dags för baluns!

Vad ska jag ha på mig då? Det är den ständiga frågan. Jag hittade faktiskt en huvudbonad som klär mig som handen i handsken. Check it out:

 

Något för den antågande kvällen kanske? Hur matchar man hörlurar bäst? Tips mottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Contan

Dra iväg ett mejl med adressen din :)

Jag är en usel bloggare, jag tror bara att det är Yvvan som fortfarande läser Contans stackars blogg. Det är du och jag Yvvan, du och jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0