När vi ändå pratar spyor..

..så tänker jag passa på att bjuda på ett litet spy-minne. Utdrag ur mitt Israel-block:

"Förra lördagen vaknade jag av en vacker syn förresten. När jag blint famlat min väg till toaletten utan linser och tömt min sprängfyllda blåsa snubblade jag yrvaket in i duschrummet för att pliktskyldigt skölja av mina händer. Jag hann nästan, i brist på synförmåga, sticka ner mina tassar i handfatet innan jag ryggade tillbaka av den fasansfulla syn ett handfat till bredden fylld av spyor utgör. Jag tyckte mig kunna urskilja någon form av köttfärs, spenat och kanske ris? Jag stannade dock inte tillräckligt länge för att fastställa det hela.
Vem som hade varit vänlig nog att lämna sitt maginnehåll till allmän beskådning?
Jo, en främmande soldat som min slampiga huskamrat släpat hem. Såklart. Only in Israel."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0