Uppblåsbara djur.

Sitter och googlar efter sexleksaker - uppblåsbara djur. I rent studiesyfte. Louie har fått för sig att vi ska göra ett radioprogram om djursex nästa vecka. Jag hoppar högt av glädje. Det är väl varje blivande journalists dröm att få intervjua ett företag om varför de väljer att tillverka uppblåsbara djur som råmar vid penetration?

Bakade mycket läckra kladdkakemuffins igår, min bakförbannelse är bruten! De gick åt som smör i solsken. Min kära redaktion knölade in dem i munnen med en hastighet som var mäkta imponerande.

Om typ två veckor så åker vi till Polen förresten. En liten elegant studentkryssning. Inte i studiesyfte utan kanske främst för att bola. (Ja, bola. Lyssnade du på första programmet av b-laget vet du mycket väl vad det betyder. Gjorde du inte det så är du inte min vän.)


  PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Contan

Du har ju lite erfarenhet av Djurbögar, så jag tycker ni gott kan blanda in det i tema: djursex.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0