B-laget och andra saker som är lite B.

Förra veckan bodde jag i skolan och såg ingen anledning till att prioritera att roa er framför mitt enorma sug efter kunskap. Den här veckan är ganska tvärtom, jag strosar runt hemma och bakar bullar. Varför vet jag inte då jag har en up-coming tenta på fredag. Ja, ja.

Helgen spenderade jag med att dricka rödvin konstant. Utan uppehåll. Det hela slutade med att jag hånglade upp en stackars pojke på kårens dansgolv. Jag vill minnas att jag var ganska nöjd och tyckte det var hyfsat angenämt. Tills lyset tändes. Och det visade sig att hans utseende inte ens i närheten överensstämde med den bild min spritdränkta hjärna uppfattat i mörkret. Så då tröstade jag mg med en pizza istället. Det är ju också gott.

Om jag skulle råka glömma bort min blogg igen och ni inte kan få nog av mig så kan ni numera höra mig i etern! Hoho! www.shore.hik.se - varje tisdag mellan 20 och 21. Missa icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0