alla hjärtans dag

Oooh, vilken fantastisk dag! Började fira redan igår med en tre rätters middag:

Förrätt: brända bullar. Förtärdes i min ensamhet i väntan på mina vänner.
Varmrätt: kräftpasta. Mycket läcker anrättning som föll oss alla i smaken. Mästerkocken klarinett-karin slår till igen.
Efterrätt: ostbågar och popcorn i en härlig symfoni.


Slampan tittade förbi en sväng och med sig hade hon en gåva! En vinflaska som såg ut som en schampoflaska. Jag hoppade högt av glädje som den inbitna alkoholist jag är.
Upptäckte även igår natt att han som bor under mig har en säng som knarrar och gnisslar vid diverse aktiviteter. Härligt ljud att somna till.


Idag har jag fortsatt firandet med att skämma bort mig själv med både joggingrunda och lite puckelpist på TV. N-ice. Min mor skämde bort mig med en mycket kärleksfull gåva; en hemförsäkring! Hon överträffar sig själv den där kvinnan alltså!


Snart blir det en romantisk middag med mina kära vänner. I brist på uppmärksamhet från det motsatta könet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0